2019. február 27.

21. nap: Ez Ko Lanta legszebb része!

2016. december 14.

Kicsit megnőtt a létszáma a csapatunknak, a 2-ből hirtelen 6-an lettünk. Tegnap este megérkezett Ko Lantára a kanadai lány holland barátnője, én pedig még tegnap meghívtam a hostelből egy brit lányt a mai motoros túránkra. Miközben reggeliztünk besétált a hostelbe két német lány, akikkel a brit csaj pár napja találkozott Krabiban, úgyhogy végül ők is csatlakoztak hozzánk.

Hatunk közül ketten (én és a brit lány) soha nem vezettünk még robogót, ezért a bérlős néni nem akarta úgy odaadni a robogót, hogy mi vezetjük, így végül csak 3 robogót béreltünk és én az egyik német lánnyal, a brit csaj pedig a másikkal osztozkodott.

Ma is délnek vettük az irányt. Először megálltunk az egyik kilátópontnál, majd az óvárosban ebédeltünk és nézelődtünk egy kicsit. Utána strandoltunk és megnéztük a naplementét a sziget legszebb partjainál. Útközben találkoztunk egy szemtelen majommal is, aki majdnem elcsórta az egyik robogónkat.

Egy napra egy robogót átszámítva kb. 1200 Ft-ért lehet bérelni Ko Lantán, egy liter benzin pedig kb. 330 Ft, amit vodkás üvegben árulnak a szigeten minden sarkon, még a kifőzdéknél is. A hivatalos benzinkúton biztos, hogy ennél olcsóbb, de pár 100 Ft-ért nem érdemes keresgélni a benzinkutat. Nekünk 3 liter benzinre volt szükségünk aznap, viszont a többieknek 2 liter is elég volt. Ár-érték arányban nagyon ott van ez a sziget!

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kövess a Facebookon is!

Szállást keresel? Én szinte mindig a booking-ot használom szállásfoglalásra, ahol rengeteg féle szállás közül válogathatsz.