2022. december 11.

7. nap: Laguna de Salinas

2021. október 22.

Mai napra a Laguna de Salinas egész napos kirándulásra fizettünk be. Ezeket a túrákat én a szálláson foglaltam, de a belvárosban rengeteg utazás iroda található, ahol szintén könnyen el lehet intézni a foglalást. Egyébként főleg helyiek jöttek ezekre a befizetett egy napos kirándulásokra, illetve más dél-amerikai országokból érkező turisták, így a legtöbb információ spanyolul hangzott el, de azért az idegenvezető igyekezett pár szót angolul is elmondani.

Alig vártam már, hogy láthassak lámákat és alpakákat, várható volt, hogy ma eljön a találkozás pillanata.

Először két kilátópontnál álltunk meg, ahonnan a Misti vulkánra lehetett rálátni.

ilyen úton haladtunk

Aztán ahogy haladunk a busszal a tó felé végre megpillanthattam a láma és alpaka csordákat.

A sós tó is eszméletlen különleges élmény volt és persze a tavat körülölelő hegyek is. Még egy flamingóval is sikerült találkozni.

Átmentünk még egy meleg vízű forráshoz is, ahol szintén megcsodálhattam a legelésző láma és alpaka csapatokat és a nem mindennapi tájat.

A program végén volt egy ebéd is ezen a településen.

Este pedig bementünk még Areqipa katderálisába, mert az előző napokon nem fért bele, utána meg belecsöppentünk a helyiek szocializációs központjába, a katedrális előtti főtér nyüzsgésébe.

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kövess a Facebookon is!

Szállást keresel? Én szinte mindig a booking-ot használom szállásfoglalásra, ahol rengeteg féle szállás közül válogathatsz.