2019. december 21.

108-117. nap 5.rész: Narawntapu Nemzeti Park

2017. március 11-20.

Ausztrália szigetállama, Tasmania a természetjárók paradicsoma. Érintetlen tengerpartok, hegyek, tavak, kiépített túraútvonalak, nemzeti parkok, kiváló kempingezési lehetőségek – minden adott egy nagyszerű kirándulós utazáshoz.

A következő bejegyzésekben bemutatom a helyeket, ahova eljutottunk a 10 napos roadtrip alatt.

Narawntapu Nemzeti Park

A Narawntapu Nemzeti Parkban nekem a legjobban a hosszan elnyúló, csodálatos, homokos tengerpart tetszett. A partot szinte egyedül élvezhetjük, alig lézengenek itt az emberek.

A parkban rengeteg rövidebb és hosszabb túraútvonal között választhatunk. Sajnos a csapatunkból az egyik lány nem nagyon szeretett túrázni, úgy kellett állandóan noszogatnom, ezért nagyon hosszú túrákat nem csináltunk. A leghosszabb túránk a 10 nap alatt egy 13 km-es kör volt.

A Narawntapu Nemzeti Parkban egy rövid séta az Archers Knob track, ami a látogatóközponttól indul. A túra során vízi madarakat, érdekes növényeket és wallaby kengurukat láthatunk, továbbá ha felértünk a dombra, akkor csodálatos panorámában lesz részünk.

1. nap: Narawntapu Nemzeti Park, szállásunk a nemzeti park kempingjében (Bakers Point – fizetős)
2. nap: Narawntapu Nemzeti Park, később bevásárlás Devonportban, szállásunk Railtonban egy ingyenes kempingben/parkolóban

Railton

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kövess a Facebookon is!

Szállást keresel? Én szinte mindig a booking-ot használom szállásfoglalásra, ahol rengeteg féle szállás közül válogathatsz.